Falla Plaza Garcia Morato - Yecla

  • Augmenta el tamany de la font
  • Tamany de la font per defecte
  • Disminuix el tamany de la font
Portada de la Falla Pl. García Morato

X Arreplegada d'aliments per a Casa Caritat. Nadal 2015

Correu electrònic Imprimix PDF
There are no translations available.

 

Proclamació Fallera Major 2016

Correu electrònic Imprimix PDF
There are no translations available.

Y la trilogia Fallera va cumpliendose, Paula Ortolà ya es Fallera Major 2016.

El casal de la Falla Garcia Morato- Yecla, se llenó de ilusiones y emociones al recibir a la que es Fallera Major 2016, señorita Paula Ortolà i Sancho. Arropada por su familia, amigos del Sector Algirós y por supuesto de las Fallera y Falleros de la comisión adulta, se procedió a la lectura del Acta Extraordinaria de su Nombramiento, dando así por ratificado su reinado.

Paula, en varios momentos no pudo contener la emoción al saberse ya Fallera Major y así lo expresó en un breve parlamento invitando a los asistentes y a los ausentes a disfrutar de las Fallas como ella las disfruta.

Al finalizar el acto y después de servir un vino de honor, Paula brindó con los familiares y la comisión por unas Fallas inolvidables.

 

Llegir més...
 

Presentacio artistes Falles 2016

Correu electrònic Imprimix PDF
There are no translations available.

Comunicat de la Falla:

La Comissio de la Falla Plaça Garcia Morato-Yecla fidel a la seua creencia de que l'essencia de la nostra festa es la Falla, comunica que els seus artistes per a les Falles 2016 son Vicent Almela i Rebeca Tomillo per a la Falla gran i per a la Falla infantil, Rebeca Tomillo i Vicent Almela.

Els fallers de Garcia Morato estem impressionats per l'ilusio i implicacio de Rebeca i Vicent en el proyecte. Qualsevol amant de les Falles coneix perfectament que significa Vicente Almela en l'historia de la festa, no anem a descobrir els seus merits. La Comissio continua en un nuvol perque ha segut una sorpresa que Vicent vullga plantar-nos la Falla gran, despuix d'anys fent proyectes infantils.

Rebeca Tomillo (i el seu germà) ya destaca en el mon faller infantil, seguint els pasos del seu admirat Mestre, Vicent Almela. Ya son amics de la Comissio, este serà el quint eixercici fent-nos la falleta.

¡Moltissimes gracies per confiar en la Falla Plaça Garcia Morato-Yecla!

Voliem donar esta magnifica noticia el dissabte 23 de maig, pero no hem volgut pertorbar la vostra reflexio electoral...


Comunicat de Vicent Almela i Rebeca Tomillo:

Vicente AlmelaRebeca TomilloQuisiéramos agradecer a la Falla Pza. García Morato-Yecla la oportunidad que nos brinda ofreciéndonos la realización de sus monumentos grande e infantil para el año 2016. Es una oportunidad que aceptamos de buen grado, convirtiéndola en un reto personal. El proyecto que queremos desarrollar tiene unas características muy especiales, ya que trata de un único monumento, dividido en dos partes -infantil y grande- que se complementarán y tendrán un nexo de unión, un guión común que las hará indivisibles. Somos plenamente conscientes del buen hacer de la comisión de la Falla Pza. García Morato-Yecla a la hora de elegir sus artistas. Ellos nos han demostrado que no hace falta hacer fallas grandes para hacer grandes fallas, aunque el presupuesto sea modesto. Durante los últimos veinte años, han sido fieles al impecable trabajo de Vicente Martínez Aparici y su padre en la falla grande, así como a los Hermanos Tomillo en la infantil durante los últimos cuatro años. El reto que tenemos por delante es grande, muy grande, pero más grande es la ilusión que nos mueve a aceptarlo. Agradecemos, pues, a la Falla Pza. García Morato-Yecla este encargo y les decimos: “vuestra ilusión es la nuestra”. Muchas gracias

Vicente Almela Caballé y Rebeca Tomillo Pérez

Llegir més...
 

ARTISTES FALLERS 2015

Correu electrònic Imprimix PDF
There are no translations available.

1,2,3... i 4 anys plantant-nos la Falla Infantil: Germans Tomillo (Rebeca i Carlos).

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17... i 18 anys plantant-nos la Falla Gran: el mestre i amic Vicent Martinez i Aparici.

 

Moltissimes gracies als nostres artistes per voler continuar entre nosatres.

 

Proclamación Fallera Mayor Infantil y Presidente Infantil 2016

Correu electrònic Imprimix PDF
There are no translations available.

 

Siendo el 14 de noviebre de 2015, el Casal se viste de gala para Proclamar al President Infantil y su Fallera Major Infantil 2016.

Alli se reunieron Falleras y Falleros Infantiles, familiares de los niños y amigos del Secto Algirós, para el Solemne Acto de su Proclamación. En un sencillo acto, y lleno de emoción, que consistió con la lectura del Acta de su nombramiento, fueron oficialmente Proclamados.

Os mostramos imágenes de la Proclamación de nuestra Falllera Major Infantil 2016, Elena Izquierdo i Molins que junto con su hermano Carlos Izquierdo i Molins como Presidente Infantil 2016 , representan a la Comisión Infantil de la Falla Plaça Garcia Morato - Yecla.

 

Llegir més...
 

Despedida Vicent Martínez

Correu electrònic Imprimix PDF
There are no translations available.

Vicente Martínez

L'amic de la Comissio de la Falla Plaça Garcia Morato-Yecla, Vicent Martinez i Aparici, no va a plantar-nos la Falla de l'any 2016.

Han sigut vint anys inoblidables, gracies tambe a son pare Vicent Martinez i Personat, que escomençà la relacio de la familia en la nostra Comissio. De molt jovenet ya apuntava a ARTISTE, i el temps ho ha confirmat.

Gracies ad ell, la Falla Plaça Garcia Morato-Yecla ha entrat en el selecte grup de Falles a visitar per lo que oferix, estetica, modelage, pintura, critica, ingeni i gracia.

A pesar de ser la Falla en el presupost mes menut que plantava, sempre nos ha tractat com si foren d'Especial, tal i com es pot vore en la foto. Al acabar la Plantà sempre es passava, fora l'hora que fora, a retocar lo fera falta (com es pot vore en la foto d'estes Falles 2015).

Vicent nos ha ensenyat a tots els fallers i falleres de la nosta Comissio com ha de ser una Falla. Anar a Burriana s'havia convertit, cada eixercici, en un plaer.

Res mes, el nostre Casal es la seua casa.

 

Arreplegà aliments Casa de la Caritat Nadal 2013

Correu electrònic Imprimix PDF

La Falla Plaça Garcia Morato-Yecla vol colaborar en l'Associacio Valenciana de la Caritat en el compliment dels seus objectius. Per aixo tornem, per octava ocasio, a demanar la vostra colaboracio solidaria per arreplegar tonyina en llanda, tomata fregida, fesols i cigrons en conserva, llet, oli, bolquers (T/1 a T/6) i tovalletes humides.

Vos esperem en decembre, el divendres 20, de 18h. a 21h. i el dissabte 21, de 10h. a 14h. en el nostre Casal, Pl. Olof Palme, 13 baix (Valencia).

Si voleu colaborar d’atra manera, podeu informar-vos en www.casacaridad.com Nadal 2013

 


Pàgina 1 de 4

ValenciàEspañol (spanish formal Internacional)

Calendari d'events

loader

Atres webs

Banner